Populiariausios vyrų klaidos, treniruočių salėje

Žinoma, mums, vyrams, žymiai paprasčiau privesti save iki formos, nei mūsų puikiosioms draugėms. Suprantama, jei procesas nėra itin apleistas ir dėl mūsų dar neverkia įžymioji Gineso rekordų knyga. Minus alus, minus traškučiai, minus sumuštiniai su saldžia arbata, o plius atsispaudimai ir prisitraukimai (geriau, kad kol kas nieks to nematytų), plius svarstyklės ir savi įvertinimas; žiū – ir palengvėjo. Svarbu – neapleisti šio naudingo sveikatai reikalo. O galima ir aplamai, jei leidžia laikas ir finansai, nueiti į treniruoklių salę – save parodyti ir į merginas akis paganyti. Gal kažkokia nauda ir bus? Ir štai čia, pilni entuziazmo, mes ir priveliame kvailiausių klaidų.

Norisi visko čia ir dabar

Kas mūsų laukia normalioje, padorioje treniruoklių salėje? Žinoma, jos vaikštanti reklama: čia ir merginos, su aptemptomis rožinėmis triko, 90x60x90 kūno matmenimis, ir geltonsnapiai jaunuoliai, su bicepsais, kaip tavo šlaunis. Sutikite, nejauku, su savo alaus pilvuku. Į galvą trenkia išdidumas ir tu užmauni ant štangos papildomą „blyną“, suspausdamas į kumštį paskutinį savo valios likutį. O rezultate? O rezultate – ryte iš lovos vos išsiropščia nešviežias zombis. Ir gerai, jei tik persitreniravimas, o ne trauma (raumens plyšimas ar pertempimas), nuo perdėto rovimo.

Naudojamės neteisingais patarimais

Paprastai, sugedusią mašiną tempiame į servisą, kur sąžiningai sumokame pinigus meistrams, už suremontuotą techniką, o ne stovime šalikelėje ir neklausome pravažiuojančių kolegų patarimų. Tai kodėl salėje mes labiau linkę kopijuoti prisipumpavusių kolegų veiksmus, skaityti internete keistas kultūristų reklamas apie bodybildingą ir potencijos pakėlimą tuo pat metu, o ne sumokame pinigus profesionaliam treneriui, kuris, įvertinęs visus jūsų duomenis, sudarys tinkamą treniruočių programą?

vyrų klaidos, treniruočių salėje

Dažniausiai pasitaikančios klaidos

Neįsijausti į kardio treniruotes

Keistas reikalas; į kokį fitneso klubą beužeitum, pirmoj eilėj krenta į akis vaizdelis: prie bėgimo takelių išsidriekusi eilutė, o ant takelių -vien išpūstais žandais, suprakaitavę vyrai, kai tuo tarpu, ant jėgos pratimų stendų – vien trapiosios merginos. Ne, čia ne emancipacijos reikalas. Mes, sveikos gyvensenos propaguotojai, taipgi kalti. Vis rašome: – „nori sulieknėti – bėgiok“. Ir visi pradeda, pamiršę apie tai, kad raumenų statyba, paverčia kūną tikra riebalų deginimo mašina. Na, taip jau vyriškas organizmas surėdytas: kad efektyviai atsisveikinti su riebalais, reikia auginti raumenis, o kad juos auginti, vien kardio treniruočių nepakanka – reikalingi dar ir jėgos pratimai.

Nepamiršti, kad pratimai atliekami kompleksiškai

Na suprantama – kas gali būti svarbiau už kubelius ant pilvo, bicepsus ir krūtinės raumenis? Kiek suaugusių vyrų intensyviai pumpuoja atskirus jiems reikalingus raumenis, vietoje to, kad treniruotų pilną organizmo visumą. O iš tikrųjų, jėgos pratimai žymiai efektyvesni, kai jie apima ne vieną, o iš karto kelias raumenų grupes. Pavyzdžiui, štangos stūmimas gulint, pritūpimai su krūviu ant pečių… o darbas su savu svoriu? Čia dar ir reali ekonomija abonementui.

Nepasitikėti maisto papildais

Baltyminės tabletės ir milteliai – populiarumo pike, bet lieknėti jos nepadeda, ir netgi – atvirkščiai. Baltyminiu kokteiliu sotus nebūsi, o tai reiškia, kad mūsų hiper kaloringoje terpėje, liks vietos ir dešrainiui, ir koldūnų porcijai, ir buteliui kolos…jau geriau sumokėti už normalų gabalą mėsos.

Na, ir pabaigai – apie kiekybę ir kokybę

Jei jūs kažką darysite kasdien sporto salėje, tai visiškai negarantuoja, kad jūs staigiai pagrakštėsite, priauginsite raumenų masės ir ne dusite, lipant laiptais. Geriausiu atveju – išplėsite naudingų pažįstamųjų ratą, o blogiausiu – tiesiog veltui iššvaistysite pinigus.

Sporto salėje teks pasirinkti sistemingą prieigą, tai yra, pagal planą, kurį sudarys profesionalus treneris, o už salės ribų, paįvairinti savo laisvalaikį. Kaip? Labai paprastai: jei jūsų aytomobilis turi kažkokį šansą į poilsį – tegul pailsi; jei yra pasirinkimas – koldūnai ar višta – rinkitės vištą, jei nesinori alaus – negerkite jo, jei tuščiai naršote internete – eikite ir pakeiskite laiptinėje lemputę. Na, kaip ir viskas…