Kaip priaugti svorio

Jei moterims dažniausiai kyla problemos, kaip numesti svorį, tai vyrams tenka pasukti galvą ir dėl atvirkštinio proceso. Juk yra vyrų, kurie pagal savo konstituciją nelinkę tukti, o ir atrodo labai jau trapiai. Tačiau kiekvienas vyras norėtų atrodyti vyriškesniu. Mokslas sprendžia tokias problemas, nagrinėja priežastis, dėl ko vyras liesas, ko jo organizmui trūksta, o ko – per daug. Tačiau, kiek žmonių, tiek skirtingų organizmų, skirtingų medžiagų apykaitos mechanizmų, charakterių, galų – gale… Norint pakeisti savo kūno eksterjerą, yra ir nemažai tam skirtų metodų; net iki gyvenimo būdo pakeitimo. Bet, kaip sakoma: tikslas pateisina priemones.

Kaip greitai ir efektyviai vyrui priaugti svorio

Geriausiai, pasinaudoti keliais būdais viename komplekse, parinkti juos pagal savo individualius poreikius ir padaryti juos gyvenimo stiliumi.

  1. labai svarbu – gerti daug vandens. Mūsų kūnas sudarytas pagrinde iš skysčių, o vanduo reikalingas visoms ląstelėms, visiems organams, kad normaliai galėtų atlikti savo funkcijas kiekvienas iš jų. Tada kūnas vadinamas sveiku, stipriu kūnu. Jei kūnas sveikas, tai su svoriu irgi nekils didelių problemų; jį nesunkiai galima bus sukelti. Vyrui vandens kiekio dienos norma, neturi būti mažesnė 2 l. O norint svorį didinti, geriausiai šiuo atveju gerti daug pieno. Jame yra daug naudingų maistinių medžiagų, o ir kaloringumas vienas iš didesnių. Taigi, reguliariai vartojant daug pieno, tai būtinai svorio kilimo efektas bus pasiektas gana greitai. Dietologai rekomenduoja pieną gerti anksti ryte arba vakare, nuo 21 valandos; tada naudingos medžiagos geriausiai įsisavinamos ir duoda geriausią efektą.

  2. Pasiskaičiuokite, kiek kalorijų suvartojate per dieną ir pridėkite dar 500. Tai bus jūsų dienos norma. Sekite savo kūno masės pakitimus. Jei svoris nekyla, pridėkite į savo mitybos racioną dar 300 – 500 kalorijų. Ir taip vis pridėkite, kol nepajusite svorio augimo. Esmė tame, kad gautas kalorijų kiekis, turi viršyti jūsų organizmui reikiamą kalorijų kiekį.

Kiek suvartoti kalorijų?

Kiek suvartoti kalorijų?

  1. Kad po to neatsirastų problemų skrandžiui, stenkitės valgyti dažniau, bet mažesnėmis porcijomis, o maistą rinkitės lengviau virškinamą, bet didesnio kaloringumo ir lengviau įsisavinamą organizmo. Taip pat prisiminkite, kad valgyti aukšto kaloringumo maistą, kurį organizmas labai greit įsisavina ir greit atpalaiduoja (greitas maistas, saldumynai), reikia atsargiai. Jūsų organizmui reikia maisto, kurio energetiniai resursai organizme kaupiasi iš lėto, o išdeginti juos būtų sunkiau. Tai būtų grūdinės – ankštinės kultūros ir jų produktai.
  1. Taip pat reikia suprasti ir ko jūs norite: ar kūno svorio padidinimo ar turėti vyrišką, atletišką figūrą. Remiantis jūsų poreikiais, jūs galite racionalią mitybą derinti su atitinkamais fiziniais krūviais. Jeigu jūs sistemingai treniruositės, tai jūs galėsite sukelti savo svorį dėka raumenų masės augimo ir plius, dar pagražinsite savo kūno kontūrus, kas, suprantama, bus gražiau, nei riebalinės sankaupos ant pilvo, primenančios gelbėjimo ratus. O jei tik aktyviai valgyti, tai rezultatas gali būti blogesnis, nei prieš tai.

  2. Kai pradėsite apčiuopiamai pilnėti, reikia ir tą procesą kontroliuoti. Tai yra, stebėti savo svorio ir kūno formos pokyčius. Dėl to reikia užsivesti dienoraštį, svertis ne rečiau, kaip kartą į savaitę ir fotografuotis kartą į savaitę. Tokiu būdu jums bus lengviau pasirinkti ir mitybą, ir fizinius krūvius (padidinti, sumažinti).

  1. Jūsų svorio ir kūno formų pokyčių procesui, labai svarbus veiksnys – organizmo poilsis. Čia kalba eina apie miegą. Miegoti reikia ne mažiau 8 valandų per parą. Nervinei sistemai būtina reguliariai atsipalaiduoti ir atsinaujinti, todėl skirkite ne mažą dėmesį kokybiškam miegui ir venkite stresinių situacijų.