Kokie vitaminai naudingi vaikinams

Mokslininkai tvirtina, kad vyro, tegul ir nesportuojančio, tegul ir hipodinamiško, tegul ir dirbančio sėdimą darbą, organizmas surėdytas taip, kad maistinių medžiagų jam reikia daugiau, negu moterims, kadangi vyrų medžiagų apykaita greitesnė. Tuo pačiu, jų prisitaikymas prie aplinkos pokyčių, silpnesnis. Todėl ir chroniškų ligų skaičius vyrams sutinkamas dažniau, nei jų antrosioms pusėms. Šie faktoriai verčia įdėmiau atsižvelgti į vyrų sveikatos gerinimo priemonių pasirinkimą, o labiausiai – vitaminų.

  1. Vitaminas C – suteikia neįkainojamą įnašą kraujagyslių elastingumui, aktyviai dalyvauja kraujo gamyboje, normalizuoja vidaus sekrecijos organų veiklą. Jei šio vitamino organizme pakanka, galima būti ramiam dėl geros imuninės sistemos. Įrodyta, kad jis gali užkirsti kelią daugeliui negalavimų, tame tarpe, šių laikų rykštei – prostatos adenomai. Teigiamą poveikį askorbino rūgštis suteikia nervų sistemai, slopindama stresą, mažina nuovargio sindromą ir palaiko pakilią nuotaiką. Bet tenka pažymėti tai, kad stipriai rūkančio vyro organizmas, vitaminą C labai sunkiai įsisavina. Norint padidinti šio vitamino atsargas, racione turėtų būti dažniau baltagūžio kopūsto, petražolės lapelių, svogūno.

  2. Vitaminas E gerai įsisavinamas riebaliniuose audiniuose. Jis padeda apsaugoti organizmą nuo įvairių ligų, taip pat teigiamai įtakoja lytinių ląstelių augimą. O jo trūkumas gali įtakoti seksualinių ir reprodukcinių galimybių sumenkimą, svorio augimą, raumenų silpimą, tame tarpe – širdies. Šio vitamino gausu riešutuose, grūdinėse kultūrose, augaliniuose aliejuose, kiaušinio trynyje, špinatuose ir kt. Bet geresniam jo įsisavinimui, reikalingas cinkas, kurio daug yra jūros produktuose, pomidoruose, alyvuogėse.

  3. B grupės vitaminai stiprina testosterono gamybą ir įtakoja normalią spermos gamybą, kas, natūralu, pagerina vyro reprodukcines savybes. Šios grupės vitaminai stiprina nervų sistemą, aktyviai dalyvauja medžiagų apykaitos procesuose, o vitaminas B 1, įtakoja raumenų masės augimą, kas labai svarbu sportininkams ir fiziškai dirbantiems vaikinams. Daug šios grupės vitaminų yra juodoje duonoje ir įvairiausiose košėse.

Vitaminai vaikinams

Kokie vitaminai naudingi vaikinams

Kokie vitaminai naudingi vaikinams

  1. Vitaminas A stiprina imuninę sistemą reguliuoja hormonų sintezę, apsaugo kepenis, padeda išlaikyti gerą regėjimą ir teigiamai veikia sėklides, kuriose gaminama sperma. Pagrindiniai produktai, pasižymintys šio vitamino dideliais kiekiais – sviestas, raudonosios ar geltonosios daržovės, įvairūs vaisiai.
  2. Super vitaminų vaikinams, laikomas vitaminas D, kuris labai svarbus imuninei sistemai, dalyvauja įsisavinant kalcį, kas labai svarbu kaulų ir dantų stiprumui ir, aplamai, vyriškos galios palaikymui. Vitaminas D labai naudingas potencijai ir erekcijos palaikymui. O papildyti šio vitamino atsargas, galima dviem keliais: įdegant saulėje ir vartojant su maistu daugiau petražolių, kiaušinių, sūrio, raugintų pieno produktų, žuvies ikrų ir žuvies taukų.

  3. Taip pat vyrų organizmui naudinga folio rūgštis (reguliuoja spermatozoidų brendimą), selenas (skatina reprodukcines savybes), magnis (pakelia spermatozoidų galimybę apsėklinti, dalyvauja širdies veiklos reguliavime), K grupės vitaminai (reguliuoja kalcio įsisavinimą) ir kiti vitaminai, mikro ir makro elementai, mineralinės medžiagos. O aplamai, atsakyti į klausimą, kokie vitaminai ar kitos naudingos medžiagos reikalingos vyrų organizmui labiausiai, praktiškai, neįmanoma. Reikalingos jos visos, priklausomai nuo amžiaus, fizinio krūvio ir aktyvumo, kai kurių fiziologinių ypatumų ir bendro organizmo sveikatos stovio. O kaip žinia – kiekvienas organizmas, žmogus, vaikinas – individualybė.