Greiti metodai pagerinti figūrą

Turėti gerą figūrą norisi ne tik merginoms, bet ir visiems reprodukcinio amžiaus vaikinams. Tačiau, skirtingai nuo moterų, vaikinams dėl tokių rūpesčių gaila laiko – yra ir svarbesnių reikalų bei malonesnių pramogų.
Receptai, kuriuos mes siūlome stipriajai žmonijos pusei, paprasti ir greiti. Tam, kad paruošti save pasimatymui ir pagerinti figūrą, užims visiškai ne daug laiko.

Paprasčiausias variantas – dieta

Bet kuris iš mūsų atsisakys skardinės šalto alaus ir maišelio traškučių? Šie produktai turi savyje masę medžiagų, kurios niekaip nepadės sulieknėjimui. Bet ar verta lieknėti tokiu drastišku metodu? Sugalvosime ką nors įdomesnio.

Bėgimas

Mokslininkai išvedė paprastą formulę, leidžiančią paskaičiuoti kalorijų kiekį, kuriu netenkama, bėgant žmogui. Užtenka padauginti vieną distancijos kilometrą iš vieno kilogramo svorio ir gautą rezultatą padauginti iš tūkstančio. Pavyzdžiui, jūs nusprendėte prabėgti 3 kilometrus. Sverdamas 80 kg, žmogus neteko 240 kilokalorijų. Tai ne itin įspūdingas rezultatas, bet po savaitės tokių prabėgimų, veidrodyje pokyčiai jau bus matomi. Dar rezultatyviau būtų, jei bėgti vieną valandą maksimaliu greičiu, ar bent jau 10 kilometrų į valandą. Per tą valandą bėgimo, organizmas įjungia visus savo vidaus resursus ir sudegina tiek kalorijų, kiek gali. Mūsų atveju, tai sudaro 800 kcal.

Greiti metodai pagerinti figūrą

Bėgimas

Plaukimas

Šis apkrovos tipas leidžia per trumpą laiką pastiprinti visas raumenų grupes, neperkraunant organizmo ir nepertempiant sąnarių ir raiščių, kaip kilnojant svorius. Be to – plaukioti malonu: galimai, jūs dar sutaupysite, atsisakęs važiuoti į kurortą. Lankantys baseiną reguliariai, vyrai atrodo nepriekaištingai: poodiniai riebalai išsiskirsto, o raumenys ne itin išsišokę, bet atrodo labai atletiškai ir visada gerame tonuse. Plaukikas su trumpikėmis ir vasariniais marškinėliais, visada puikiai atrodys ir mieste, ir paplūdimyje. Jei jums lieknėti nereikia, o reikia tik susitvarkyti su raumenų mase, kuri, ne sezono metu, šiek tiek atrofavosi nuo pasyvumo, tai vietoje bėgimo galite pasirinkti baseiną.

„Pasipumpuoti“ sporto salėje

Ši idėja reguliariai šauna į galvą kiekvienam vyrui. Tačiau, yra daug būdų sutvarkyti savo išorę ir be sporto salių paslaugų. Pavyzdžiui, dirbant su nuosavu svoriu arba svarmenimis, kuriuos gali už skatikus nusipirkti kiekvienoje sporto prekių parduotuvėje.

Bet ir ant svarmenų galima sutaupyti, jei trumpam įjungti savo dėmesį. Apeikite savo namus, kiemą, kaimyno kiemą ir, garantuojame, rasite kokį nors skersinį ar suoliuką, kurį pritaikysite preso stiprinimui. Presas, vienas iš pagrindinių žmogaus kūno raumenų, ir jeigu jūs kasdien prieisite po penkias minutes prie kiekvieno iš šių prietaisų, tai po dviejų savaičių, visos raumenų grupės jausis žymiai geriau.

Na, o tiems, kurie nesiryžta keisti savo išvaizdos fizinių pratimų dėka, mes duosime vertingą patarimą: „Jūsų kūnas atrodo taip, kaip ir turi atrodyti, vedant jūsų įprastą gyvenimo būdą“. Iki tol, kol jūsų gyvenimo būdas nepasikeis, kankinti savo kūną fiziniais krūviais – neduos jokios naudos.

Apie tai, kaip pakeisti gyvenimo būdą, mes papasakosime kaip nors sekantį kartą. O tuo tarpu, rekomenduojame pamąstyti, kokius tikslus projektuoja jūsų smegenys šiuo momentu ir kaip optimaliai šie tikslai atitinka vykstantiems aplink jus, procesams.