9 rytinės procedūros vyrams, nuo kurių turi prasidėti diena

Tam, kad palaikyti savo sveikatą ir savo gerą išvaizdą, daryti tai reikia reguliariai. Egzistuoja daug įvairių procedūrų vyrams, bet pačios efektyviausios tos, kurios turi būti daromos ryte. Iš pradžių bus sunku tai įgyvendinti, bet po kiek laiko darysi viską automatiškai. Įsidėmėk bent kelias šias rytines procedūras ir pasijusk pasitikinčiu savimi ir sveikesniu.

1. Pradėk dieną nuo kardio pratimų

Rytinė mankšta priduos budrumo ir pakilią nuotaiką visai dienai. O taip pat sumažins stresų riziką, kurių dienos bėgyje prisirenka nemažai. Nežiūrint į tai, kad rytinės mankštos visos yra naudingos, prioritetą atiduokite kardio pratimams, kadangi rytais sudeginama daugiau riebalų. Jėgos pratimus atidėk vėlesniam laikui. Jei nėra laiko važinėti dviračiu ar bėgioti – ne bėda. Išeik iš namų į darbą anksčiau ir pėsčias, vidutiniu žingsniu, du sustojimus nueik iki vietos.

2. Valykis dantis

Valyk dantis rytais, ne trumpiau 3 minučių; nepamiršk išsivalyti ir liežuvį. Tai galima atlikti dantų šepetėliu arba specialiu grandikliu. Tu atsikratysi mikrobais, kurie gali patekti į skrandį ir sukelti problemų sveikatai. Mikrobai ant liežuvio – dažnai pasitaikantis nemalonus kvapas iš burnos ir burnos gleivinės uždegimai. Nepamiršk apie tarpdančių siūliuką.

3. Gerk vandenį nevalgęs

Vanduo normalizuoja virškinimo sistemą, paruošia organizmą maisto priėmimui, pagerina medžiagų apykaitą ir įtakoja lieknėjimą.

9 rytinės procedūros vyrams

9 rytinės procedūros vyrams

4. Vertingai pusryčiauk

Tam, kad produktyviai dirbtum ir gerai jaustumeis visą dieną, būtinai pusryčiauk. Vertingiausi pusryčiai – tai subalansuotas baltymų santykis, su lėtaisiais angliavandeniais. Todėl pusryčiams vartok grūdų dribsnius su vaisiais ir jogurtais arba omletą su daržovėmis. Na ir, žinoma, klasikos nieks neatkeitė: griebk avižinė košė.

5. Prižiūrėk barzdą

Dauguma moterų gerbia švariai nusiskutusius vyrus (kalba eina apie neauginančius barzdas), todėl, būk malonus, vykdyk moterų užgaidas. Na, o jeigu esi barzdotas, tada rask 3 minutes į dieną, savo barzdos procedūroms. Gerai prauskis vandeniu su muilu ir gerai išsišukuok barzdą.

6. Imk pietus su savimi

Jeigu tu iš tų, kurie niekur nespėja, pabandyk į darbą imti su savimi pietus, nors du kart per savaitę. Tu pastebėsi, kad tavo svoris krenta, o kraujo spaudimas ir cholesterino kiekis kraujyje, normalizuojasi.

7. Naudok veido valymo priemones

Kaip vyrą, tave mokė rytais praustis vandeniu su muilu ir sausai nusišluostyti rankšluosčiu. Tai viskas, ko reikia išvaizdai palaikyti. Bet tokia priežiūra tinka ne visiems. Paprastas kūno muilas džiovina veido odą, išprovokuoja jos lukštenimąsi, dirginimą; ypač tai pasireiškia vasarą. Pasirink veido odos valymo priemonę, kuri buvo sukurta specialiai vyrams. Tame nėra nieko gėdingo. Kad priduoti daugiau budrumo sau, prauskis rytais šaltu vandeniu.

8. Vartok kofeiną

Atsigerk ryte juodos kavos ar arbatos – tai antioksidantų klodai, kurie padeda atrodyti jauniau. Šių gėrimų saikingas vartojimas, gali sumažinti senybinės dimensijos ir kai kurių vėžio rūšių riziką. Be to, puodelis kavos ryte, priduos tiek budrumo, kiek reikia visai dienai.

9 rytinės procedūros vyrams

9 rytinės procedūros vyrams

9. Išnaudok savo kvapą

Prieš išeidamas iš namų, pasinaudok savo firminiu kvapu. Jis asocijuosis su tavimi. Kad kvepėtum puikiai, naudok tos pačios rūšies muilą, dezodorantą, odekoloną, kvepalus, jų nekaitaliojant. Tik tam irgi reikalingas saikas. Pabučiuok savo mylimą žmoną ir pakilia nuotaika eik į darbą.
Įsidėmėk šiuos ne gudrius, bet naudingus patarimus ir pasidalink savo žiniomis su draugais ir bendradarbiais.